“2023’te 60 markaya fintech yapacağız”
Sipay CEO’su Semih Musabak, 2023 yılında e-para ve ödeme kuruluşlarında konsolidasyon kalıplarının ve sektörde birleşmelerin kaçınılmaz olduğunu söyledi. Bloomberg HT televizyonunda Sefer Yüksel’in hazırlayıp sunduğu Finansal Teknolojiler programına konuk olan Muşabak, 2023’te de benzer bir büyümeyi hedeflediklerini ve 75 milyar TL’lik bir hacim hedeflediklerini belirtti. Walletgate çalışmasıyla 60’a yakın markayı finanse edeceklerini kaydeden Muşabak, “2023’te 70’in üzerinde yeni iş ortaklığına imza atacağız” dedi.
“Firmaların tek tıkla fintech hizmeti vermesini sağlıyoruz”
Sipay olarak Walletgate çalışmasını finansal teknoloji alanında küresel teknolojik gelişmeler ve sektörde öngördükleri eksikliklerden yola çıkarak geliştirdiklerini belirten Muşabak, “Bu hizmetimiz ile kişi veya kurumların fintech hizmetlerini uygun bir şekilde sunmasını sağlıyoruz. sunduğumuz özel cüzdan altyapısı sayesinde kolay ve hızlı bir şekilde. Sipay olarak Walletgate ürünümüzle sağladığımız dijital cüzdan altyapısını, yüksek güvenlik mekanizmalı, özel ön ödemeli kart üretebilecekleri, QR ile ödeme yapabilecekleri ve 7/24 para transferi yapabilecekleri altyapıyı müşterilerimize sunuyoruz. Geliştirdiğimiz bu altyapı hizmeti ile kurulum sırasında sağlanacak dijital cüzdan altyapısının tüm entegrasyonu, operasyonel süreçlerin tanınması ve operasyonel güçlendirme ihtiyaçları için gerekli tüm eğitim süreçleri markamız tarafından sağlanmakta ve kurumlar hızlı bir şekilde başlayabilmektedir. lisanslama için mevzuat süreçlerine tabi olmadan hizmetlerini Sipay ile entegre sistem ile sunmak. Özetle Walletgate ile firmaların tek tuşla fintech hizmeti vermesini sağlıyoruz. “Bugün birçok markaya finansal özgürlük sağlayan Walletgate’i 2023 ve sonrasında da geliştirmeye devam etmek, perakende ve diğer modellerde kullanılmasını sağlamak hedeflerimiz arasında yer alıyor.”
‘Sektörün üçüncü büyük firması olduk’
2022 yılının Sipay’in inovasyon alanında ilk 3 yılını geride bıraktığını ve sahada tüm Ar-Ge çalışmalarının dolu dolu olduğu bir yıl olduğunu kaydeden Muşabak, “Üye iş yeri sayımızı 4 kat artırdık. Buradaki en önemli nokta, sadece Sanal POS gibi tek bir ürün ve hizmet etrafında değil, tüm hizmetlerimizle birlikte toplamda bu üye iş yeri sayısına ulaşmamızdır. İşlem hacmimiz 10 kat arttı ve yılı 10 milyar TL’lik bir hacimle kapattık. Bir diğer önemli nokta ise iş ortaklarımızdır. Geçen yıl 32 yeni iş ortaklığı yaptık. 2022’deki bu performans bizi sektörün en büyük 3. firması yaptı” dedi.